January 01, 2012

~moddy~


salam.. 1/1/2012.. tahun baru utk semua.. hari nie dh msuk 5 hari keadaan aku xmacam dlu.. malah ade kwan2 aku gtaw aku smkin teruk.. teruk sgt ke? aku xpeduli ape org nk kate. sbb org xase mcm mne aku ase. sedih dan sakit nie ssh nk gtaw melalui kata2.. malah dorg pena kata aku nie dh gile. dh gile meroyan utk sesuatu yang xpasti.. tp aku ttp mcm nie.. sbb nie la pertama kali aku pena ase mcm nie.. baru aku fhm ape itu erti kesakitan sbnr dari kesakitan fizikal. kesakitan dari dalam adalah lebih parah dari luaran. tp aku xmmpu kot nk lawna semua nie. aku dh xtaw nk buat mcm mne.. kwan2 ade.. dorg enjoy tp aku? xde enjoy pon. sbb aku dh cuba nk enjoy tp xdapat nk melawan. aku tersgt2 lemah buat mse nie.. kekuatan dan smgat aku berada dgn dye.. npe aku nk buat? aku hnya mmpu berdoa dan terus berdoa utk diri aku dan dirinya.. aku pena berjnji dgn dye aku xkn lupakn dye smpai bile2 so aku ttp tunai kn jnji aku nie.. td aku terlihat gmbar kasut TOM. dye sgt2 suka kn dan dye nk kasut 2.. mane2 aku pegi msti aku akn igt sumenya psl dye.. gelang nme dye pon aku xpernah buang.. sllu aku pkai ke mne saje aku pegi. termsuk potret dirinya. maafkn aku if coretan aku nie mmbuatkn dye serabut dan tnsion dgn aku.. nie je yg mmpu aku buat.. aku xkuat utk pendam sorg diri.. nk cite kt kwan2? aku ase kwan2 xfhm ape yg aku ase. wlpon ade klgan mereka pena alaminya sndri.. tp setiap org laen rase dan laen cara nk melawan bnde nie.. tp bagi aku. aku belum bersedia nk terima semua nie. klu boleh aku xnk terima pon dugaan mcm nie. aku nk terus dgn dye.. aku skrg xtaw smpai bile lg aku mmpu bertahan mcm nie.. aku dh xpeduli ape org nk kate. nk kate aku gile ke.. nk kate aku nie gile meroyan ke.. ape ke.. lantak r sbb yg ase sakitnya aku. yg ase pedihnya aku. bkn org laen.. boleh kate aku nie dhh separuh gile dh kot.. huhuhu.. mcm mne la keadaan aku if terus mcm nie.. aku mcm dh mati hati.. mati akal.. ubat nie cume ade padenya.. ade jgk kwan aku gtaw aku kne ego jgk. jgn lemah sgt. aku nie lelaki. tp hakikatnya sebaliknya.. aku nk ego? aku xpernh nk bersikap ego malah aku kdg2 mgegokn diri tp xmmpu. dgn kwan2 pon aku xego.. sbb aku di ajar mcm 2.. mmg aku dari kecik xpena bersifat ego.. sifat megalah smmgnya ade dalam diri aku.. aku mmg xmmpu nk merubah sifat mcm 2. maafkn aku..

****PS- sya nk mntk maaf if coretan sya nie menambahkan lagi stress awk.. buat awk ase serabut dgn sya. tp nie la hakikat yg sya ase skrg.. tnpa org laen tahu keadaan sya yg sbnr.. sbb sya mmg msh sygkn awk.. time ksih awk.. buat sya hppy sblum nie.. sbb hppy 2 dh berlalu pergi bersama awk.. sya mntk maaf sgt2.. i still love you so much.. awk pon taw kn.. blog nie je tmpt sya nk luahkn ape yg sya ase. ape yg sya alami.. TF <3 FA

No comments:

Post a Comment