January 02, 2012

~hati mati~


2-1-2012
salam :). hati mati? msti pelik kn. mcm mne hati leh mati. ade org bunuh ke. hahaha. tp 2 la yg aku nk gtaw. skrg nie hati aku mmg dh mati. hati skrg cuma ade dye FA.. mmg xde org laen dh dalam hati nie slaen dye.. eh2.. silap2.. aku ade fmly dan FA.. pembetulan. ahahha. tp npe aku nk kogsi kt cnie. mmg bnde btol.. bile sume nie soal prasaan dan hati mmg ssh nk ubatinya.. hati aku mmg mcm 2.. hati aku hnya utk dye... org yg pena aku syg dan aku terimenya dgn ikhlas dan jujur... aku akn tetap tggu dye wlpon aku xpasti berapa lame akn ku tggu.. nie bukan lagu ku tggu janda mu k. ahahhaa.. aku tetap akn mgharap dye akn kmbli padaku xkire brape lame aku nk kne tggu. aku akn terus bersbr dan brsbr :).. just for you FA.. no one can replace you in my heart.. (jiwang jgk.. hahahhaa).

layan lagu ombak rindu best!! :)..hihi. hardcore tetap di hati. hahaha. knpe aku plih lagu ombak rindu? sbb lagu 2 mmg sesuai dgn keadaan aku skrg. ihihi..

No comments:

Post a Comment