January 10, 2012

-hanya tinggal harapan yang tiada peghujung-



semuanya dh musnah. harapan aku hanya tinggal harapan yang xde penghujungnya. dye sudah jumpa org yang terbaik untuk dye. aku mmg msh sygkn dye smpai bile-bile. bia la org nk kate aku nie gile ke ape. nk kate aku nie gile kt awek org pon bia la. sbb dye penah jadi milik aku. aku hnya berdoa utk dye smpai bile2. syuman dye. mata dye. gelak tawa dye sllu bermaen2 di dalam kpala dan ingatan aku. aku mmg xsmpurna. aku xmmpu buat dye hppy. tp aku bersyukur sbb dye dh hppy skrg.. dh bina hidup baru. :). aku hrp xde dh org yg boleh wat dye sakit hati lg. i hope dye enjoy.. izinkn aku smpn sumenya buat kngan sbb hati aku mmg dh xde lg utk sape2. mmg dalam hati aku msh mghrapkn dye. tp bia la semua 2 tggl harapan yang xde pghujungnya. terima kasih ats segalanya. hati mie ttp utk awk wlpon awk dh jadi milik org. sbb bkn sng utk kite lupakn seseorg yg dh ade kt hati. bkn sng utk lepaskn semuanya. sya redha je dgn semua nie. skrg nie dh rmai tegur aku. aku nie dh xmcm dlu. aku mmg loser kn. kalah pade prasaan sndri. its ok. aku terima je kritikan dan kutukan semua org.. sbb aku xmmpu utk ubahnya lagi.

*senyuman, gelak tawa, matanya xkn aku lupakn sampai bila2... terima kasih utk segalanya2.. dpt tengok awk hppy dan gembira pon dh ckup bagi saya wlpon dari jauh..

No comments:

Post a Comment