December 30, 2011

~not more smile in mylife~



smpai bile aku nk bertahan nie.. ssh sgt semua org nk fhm.. aku dh la tgh down.. aku baru je khilgan org yang aku syg,. bkpe korg nk tmbahkn lagi mslh aku.. bagi la balik twitter aku. 2 je tmpt leh wat aku ok.. xdok org dh leh fhm keadaan aku.. kt mne lg aku nk luahkn slaen ALLAH S.W.T.. tlong la.. aku xlarat dh nk lalui semua nie.. aku xleh nk hppy tnpa dye., bkpe hebat sgt dugaan yg aku terima nie.. aku sllu bwok gmbar fmly dan gmbar dye bersama aku. sntiasa ade dgn aku.. smpai bile aku boleh than nie. aku merayu. aku dh xleh tahan dgn keadaan mcm nie. aku dh xleh nk pkir secara elok dh.. bia r org nk kate npe pon. aku dh biasa kne.. dh biasa dgn keadaan sekeliling dgn manusia yg xpena nk memahami keadaan aku.. hnya dye je taw.. aku dh xleh nk buat ape2 lg.. aku perlukn kekuatan. aku dh xlarat.. tlong la.. nk suh aku g hspital dan duk di wad org gile ke? aku dh hmpir gile nie. tggu mase je.. aku msh sygkn dye. aku xsggup nk kehilngan dye. aku xleh lupa semua kngan2 aku dgn dye. aku xsggup keadaan gnie. sshnya mainan perasaan mcm nie. aku xde sape2 dh yg boleh wat aku hppy.. yg boleh tenangkn diri aku.. setiap mlm aku tydo tgok potret dye.. setiap mlm aku rndu kat dye.. potret2nya ttp aku smpan dan aku bwk kemne saje aku pergi.. aku xpernh lupa padenya wlpon sesaat. sbb dalam bag aku cume ade gmbar fmly aku dan gmbar dye. 2 je yg boleh wat aku tersyum keseorgan.. npe aku perlu buat? semuanya yg aku buat xleh buat aku up lg.. aku akn ttp jadi down..

No comments:

Post a Comment