December 25, 2011

jawapan?


aku hanya mampu tersenyum bila aku dpt taw jawapannya. wlpon aku xtaw kpastianya. tp hati aku kuat mngatakn itu la jawapan pade persoalan aku.. so bile aku pkir2 balik. ada betol jgk.. semuanya telah berubah.. xpe la. aku terima je ape yg berlaku nie.. dh bnyak kali aku sakit.. aku sndri pon dh terbiasa dgn kesakitan yg aku lalui smpai kn syuman yg gembira dari hati dh xwujud lam diri aku.. tp kli nie bia la aku redha dan terima semua ni.. thanks sgt2.. walauapa pon yg terjadi. aku xkn pernah meyimpan prasaan dendam. malah prasaan syg xkn pernah lupus dan akn terus kekal dalam diri aku.. aku pena gtaw aku xkn berputus asa selagi ade harapan kn? tp msh ada harapan ke? xpe la.. insyaALLAH akn ade.. sekali lg aku nk ucapkan terima kasih sgt2.. :)..

***ya ALLAH ya TUHANku. kuatkan lah diri ku skrg. aku perlukan kekuatan nie.. pabila hati dh ase cdeh dan pabile badan terase sejuk dan tangan terasa mengigil kesejukan. begitu kuat dan hebat kesakitan yg aku lalui ni.. aku akn terus kuatkn diri.. u can do it fahmi.. insyaALLAH..

No comments:

Post a Comment