December 24, 2011

~bertahan selagi ade harapan~


aku xtaw nk tulis npe... ssh sgt aku nk cerita ttg isi hati aku skrg. sbb aku xmo bile aku luahkn ape yg aku ase ape yg aku alami. ade org akn sakit dan mrh... aku lebih rela pendam kn diri wlpon aku taw aku sndri yg terima sakitnya... semuanya dh berubah... tidak sperti dlu lg... aku rndu kn keadaan dlu... yg boleh buat aku tersyum bile aku sedih... buat aku gembira bile aku berduka... sllu hadir bile aku keseorgan... sekrg sumenya dh tiada... aku xpsati semua 2 akn kembli ke x... aku selalu berharap sume kngan dlu2 akn kmbali dan akn terus kekal mcm 2... semuanya berubah dalam sekelip mate.. aku perlukan kekuatan utk aku hadapi semua ni skli lg... kesakitan yg aku tempuhi, kesedihan yg aku lalui tidak sesiapa merasa kannya... please maafkan aku.. aku masih perlukan dirinya smpai akhir hayat aku... insyaALLAH.. aku xkn pena trase jemu mahupon bosan utk sllu mgharap.. please make me smile again.. sakit sgt.. aku akn bertahan selagi aku mmpu.. tetap akn bertahan... i need YOU in mylife.. maaf la if coretan aku nie ase pelik je.. aku mmg xpndai nk bercerita.. di luar bidang aku.. aku akn bercerita bile aku ase betol2 perlukn tmpt nk luah... ape yg aku mmpu buat skrg hnya tersyum selagi aku boleh.. insyaALLAH.. tp skrg nie ape yg aku boleh buat aku tersyum. melihat syumannya,. melihat potret dirinya yg jadi peneman ke mane saje aku berada.. lam toilet xde la bawak skli.. hihihi.. aku skrg dh xpndai nk bace fikiran sndri.. skjap aku tersyum kseorgan.. sekejap aku sedih.. yg mne satu nie? aku xtaw dh nk cerita mcm mne lg ape yg aku ase skrg.. Bnde ptng yg aku perlukan sekrg ialah KEPERCAYAAN, KEJUJURAN DAN KEIKHLASAN.. LOVEYOU4EVER UNTIL MYLAST BREATH.. amin...

No comments:

Post a Comment