June 25, 2011

Nobody can understand my pain....


Nobody can understand my pain....
manusia.. sume manusia pernah mrasai kesakitan.. tp dapat kah manusia memahami kesakitan yg d alaminya.... dpatkn manusia mngubati sume kesakitan yang harus d laluinya.. mmg dapat.. sume penyakit dan kesakitan ade ubatnya.. tetapi knpe mnusia tidak mahu mncar pnawarnya.. knpe mnusia angkuh.. knpe manusia harus mnyembunyikan kesakkitan yang di laluinya.. yang di rasenya.. mnusia nie ego.. ego yang terlabih ego.. tapi msti igt.. xsume manusia nie same.. ego nie ade baiknya dan ade buruknya.. tp knpe.. knpe xde seorg pon yang faham ape itu kesakitan dari dalam.. bgaimana aku ingin tempuhi hari2 berikutnya dgn kesakitan ini.. dpat kah aku bertahan.. tapi smpai bila? d mne aku ingin mncari pnwarnya? adakah aku msh kuat untk bertahan....

4 comments:

  1. penawar tue ada dalam diri kita sendiri. sama ada kita sedar ataupun tidak :)

    ReplyDelete
  2. emm.. tapi susah.. susah kite nk carinya wlpon di dalam diri sndri..

    ReplyDelete
  3. benda tue akan jadi susah kalau kita selalu fikir susah dan x beri ruang untuk penawar tue muncul. cuba biarkan penawar itu muncul dan kita pasti pulih untuk maju dalam kehidupan :)

    ReplyDelete
  4. penawar bagi setiap kesakitan adalh senyuman . kerana dalam senyum , belum tentu kitew gembira , dan dalam tangisan ader kebahagian mie . shar thu mie kuat , mgkn setiap persoalan kata hati , pasti ade jawapan nya . setiap masalah dalam hidop pasti ader baiknya , seperti ayat mie dulu , setiap apa yang berlaku pasti ader hikmatnya , shar pegang sampai skrg , so mie pon , kene cam tu jugak r. ! k.

    ReplyDelete