January 27, 2011

khamis, 27/1/2011 - rindu time skolah dulu.. mase form 5.. huhuhu


salam sejahtera sume.. hehe.. mase aku kt tmpt praktical.. smbil2 tgh mmbuat nota lam buku conteng aku.. buku conteng @ buku nota lame aku dari zaman skolah lg.. tgh aku mmbelek2 helaian lam buku 2.. aku terjmpa name2 dak klas aku mase zman skolah dlu.. mase zaman form 5 dlu pada tahun 2008.. mase aku tgok nme2 tersebut.. teringat aku pada zaman skolah SMKC.. rindu wei mse 2.. bila teringat balik.. ase mcm nk pegi semula je zman dlu2.. huhuhuhu... if la aku dpt d beri pluang untk kmbali smula mase time2 dlu.. mmg aku nk sgt2. huhuh.. aku rndu sgt2 kwn2 skelas aku.. kwn2 mse form 5.. huhuhuh :(... terutama rndu dak2 5 bestari 2008.. huhuh.. rndu rudy, hazir(ketua kelas), husairi(gile spoting), amir (base xdop prasaan)haha, hafiz (matpeh..mikir projek dewan skolah bila nk siap), acik (sek2 kebab), fatin nasrina, fatien, khalifah, zuraini, syima, meknor, milah, hanis,zulaikha, farah, mira, saibah, hazirah, ada, asmaa, shahirah, zaerah..... bila la boleh jmpa korag balik ea.. hehe.. nk berkumpul balik.. huhuh.. korg x rndu ke mse skolah dlu.. ade bnyk kngan pahit,manis, masam dan sgale jenis rase ade.. hahaha.. yg pntg cikgu kite.. cikgu AKAUN.. cikgu BI, cikgu BM, cikgu MATH, cikgu ADMATH, cikgu ADSAINS, cikgu SEJARAH, cikgu PI, dan cikgu2 yg len.. aku dh lupa da.. hahahha.. korg msh ade x buku2 skolah dulu? paper exam dulu2.. hehe.. aku ade skit je lg.. yg len xtaw p mne.. hahaa.. msti ade yg conteng2 kn.. haha.. LAST AKU NK GTAW.. AKU HRAP KITE LEH JMPA LG NTY K.. aku xreti nk cite pnjg2 lam nie.. hehehe,.

No comments:

Post a Comment