September 01, 2011

mylovelyitem... mylovelymoment....



barag kesyangan aku... aku syg fone aku.. aku syg camera aku.. sbb sume bnde kisah hidup aku.. kisah dunia aku... aku tulis lam fone 2.. dh mcm diary aku la fone 2.. hahaha... xde org boleh bace ape yg aku bace di dalam 2... org yg aku syg sume ade lam 2.. xkire la sape pon.. yg pntg org yg aku syg.. kawan2 aku pon aku syg... dan camera 2 plk sbgai pneman aku ke mne saje aku g.. aku sllu bwok cmera nie g mne2.. sbb aku suka kn shot moment.. moment ke mne saje aku pergi.. ape yg aku ase yg boleh d jadikn kngan dan kisah manusia di dunia nie.. aku shot.. dan aku akn smpn... bia la org nk kate npe pon,. org kate aku nk bergaya ke ape ke.. lantak la.. sbb mmg jenis aku suka shot.. dan 1 lg aku sukekn seni gmbar.. dalam gmbar lah aku berkata2.. sbb aku mmg xpndai nk berkata2.. dan aku hrp 1 hari nty bile aku dh tiada.. aku nk ade slh sorg yg aku syg.. ambik brg nie dan tgok la ape ade di dalamnya.. bace la ape yg aku tulis di dalam fone aku... tgok la gmbar2 yg aku shot dgn hati... sbb sumenya aku coretkn di dalam brg aku ini... syg korg sume :)...

No comments:

Post a Comment