June 21, 2011

Hargailah setiap detik dan saat moment itu..



nikmati setiap detik dan masa bahagia anda.. jangan biar ianya terlepas pergi.... kerana ianya tidak akan berulang lagi... setiap manusia mmpunyai pgalaman manis dan pahit kehidupan.. itu lah lumrah kehidupan.. dan bagi aku, aku xkn mlepaskn setiap kngan itu berlalu pergi dgn begitu saje.. aknku coretkn dan gmbarkn di dalam gambar.. aku terlalu suka kn detik2 indah kehidupan ini.. itu lah aku,... aku hnyalah seorg insan yg cinta kn detik2 indah,.. detik2 indah ini memuatkn aku terase begitu bhagia... dan setiap detik indah ini akan aku berkongsi bersama teman2 ku yg laen...

(Tidak ada saat yang tepat untuk menikmati kehidupan...kecuali saat ini, detik ini...jangan menunggu esok untuk menjadi bahagia, sebab esok adalah bab lain dari kehidupan....)


No comments:

Post a Comment