January 06, 2011

khamis,06/1/2011 - dragon ball d tempat keje.. hahha

seperti biasa.. hari nie aku p kerja.. ops.. praktikal saje.. hahaha.. aku praktikal d telekom hiliran... hari nie aku bertolak dari umh lewat.. sbb kawasan tergganu hujan lebat dari pagi lagi.. huhu.. so sbb 2 la aku smpai lambt ke ofis.. aku nie p kje dgn moto je.. mklum la.. kete xde.. hahahha.. so skrg nie aku nk cite. ape yg aku dgr dari pkerja telekom yg kje dlm ofis aku 2.. haha.. dorg sgt2 baik dan funy.. hahahha.. terutama k.wani dan ma (panggilan untk k.ani) hhaha.. dlm pkul 11 am kot.. i think la.. haha.. kitorg mkn nasi bgkus yg d beli oleh din.. mse tgh2 mkn 2.. k.wa dan ma join skli.. hahha.. join skaki 2.. haha.. mse tgh syok2 mkn 2.. smpt lg ma cite sal dragon ball.. haha. dye dlu suka sgt tgok cite 2.. ma gtaw.. cite dragon ball la cite kartoon pling logik yg dye pena tgok.. hahaha.. aku ingt kn ma x suka tgok cite 2.. so aku pon ape lg.. berborak la dgn dye sal cite 2.. haha.. mmg lawak gile r.. ahhaha.. sonok btol la layan krenah ma dan k.wanie nie.. haha.. next week aku dan kawan2 aku akn d tukar kn ke unit lain.. dalam telekom jgk.. but unit tramission... sblum nie aku duk d unit switching..

No comments:

Post a Comment