January 22, 2011

isnin, 24/1/2011 - mood happy.. lame aku x update blog..



mula2 aku nk cite... 21/1/2011.. aku dan kawan2 aku mndaki bukit lg.. tp kali nie d waktu pagi.. ase sonok sbb dpt jgk tgok sunset dari ats sane.. haha.. mmg cntik r.. wlpon kne bgun awl sbb nk tgok sunset dari ats sane.. mmg berbaloi2 la.. hehe... kitorg mndaki bukit pada pkul 7.30 pagi,.. agk lewat skit.. sbb nk bgunkn kwn2 yg agk ssh nk bgun. hahaha.... sronok gile.. pagi2 dan ase sejuk je. hahahha.. ape2 pon tanx kwn2,. haha..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

21/1/2011.. d petg jumaat plk... slepas solat jumaat.. aku, merang, fidry, bob cooper dan apiq nk pegi umh kwn aku sbb nk shot.. iaitu umh shar.. merang, apiq dan bob pegi dlu dari aku.. aku dgn fidry lmbt skit smpai sane sbb kitorg terlajak.. hahaha.. umh shar dekat dgn durian burung.. tp aku dgn fidry dh terlajak ke bukit payung.. haha.. jauh 2.. funy2.. haha.. slpas aku call meran baru aku sedar yg aku terlajak.. trpksa la aku dgn fidry berpatah balik.. huhuhuh.. smpai je d umh shar.. aku tgok shar dh tggu aku d luar umh dye.. hehe.. tp yg peliknya merang dan yg len2 xde lg.. upa2nya dorg pegi shot kete mini cooper bob dlu dekat sawah sbelah umh shar.. hahahhaa.. sblum shot d umh shar.. kne mntak izin dlu dgn papa dan mama shar.. bru leh shot.. hahaha... knpe kitorg nk sgt shot umh shar.. sbb papa shar ade bt 1 lg umh d sblah umh dye.. umh lame.. versi zaman melayu melaka dlu.. mmg cntik r.. sume brang2 lam umh 2, brang2 yg mmg lama..





KAMI
dari kiri.. apiq... bob cooper.. shar... meran.. aku.. yg snap pic nie ialah fidry.. hahaha

No comments:

Post a Comment