January 06, 2011

CAMERA IDAMAN+LENS IDAMAN HATI.. :)

awek nikon!!! hahaha.. comey siot!! hahaha


bila la aku boleh dapat cmera dan lens idaman aku nie.. huhuh.. aku suka shot candid... weeee.. so lens yg pnjg akn mnjadi idaman aku.. hahahhaha.. bwah2 nie ade pic cmera idaman aku dgn lens idamanku.. heheehhe

nikon d90!


nikon d3x! aku dapt taw harga nikon d3x nie mencecah rm24,000... gile r harga ye.. hahahha...





nikon d3s!


bwah nie plk lens yg mnjadi idaman aku.. hahhahaa... harga xtaw la.. msti mahal kot.. hahaa

lens 85mm


18-700mm


yg nie semuanya aku nk.. hahahhaa.. gile r.. sonok kn if sume nie jadi milik aku.. hahahhaa.. ape yg aku nk shot.. shot je.. hahaha

tapi semua 2 aku x mmpu beli lg la.. huhuhuh.. n taw la bile bnde nie akn jadi knyataan aku.. huhuh.. yg pntg aku nk bljr semua tentg fotografer.. weeeeeee... ade bnyk lg cmera dan lens idaman hati.. but aku letak yg nie je.. hehehhe..

No comments:

Post a Comment